2014. június 5., csütörtök

Ragacsos csirkeszárnyak

Szeressük az ilyen extra gyorsan készülő ételeket.
Na ez az a fajta étek, amit minden nap készíthetnék, mert imádja a családom nagy része.
Csak összekutyulom, megsütöm és már kész is. Köret meg bármi lehet egy kis saláta v. rizs v. burgonya, mindenhez passzol. :)


Hozzávalók:
1 kg csirkeszárny
4 ek. ketchup
4 gerezd zúzott fokhagyma
3 ek. finom barna cukor
4 ek. édes chiliszósz
4 ek. sötét szójaszósz



A csirke szárnyakat szétvagdostam, kikevertem a pácot és beleforgattam a csirkedarabokat. 1-2 órára, de lehet egész éjszakára a hűtőbe tettem.(bár már sütöttem állás nélkül is) 
200°-os előmelegített sütőben kb. 1 óra alatt ropogósra sütöttem.
Rizi-bizivel és salátával tálaltam, hmmmmm... 
Azóta minden héten készíthetem... :)

bepácolva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...